Godnatt!

Känner mig en aning bättre nu efter simträningen. Simmade sammanlagt 900 meter. Vi började med insim 25 m, och därefter 400 meter fartlek. Direkt efter det: 10x50 meter. Ryggkickar dit med armarna i streamline, ryggben tillbaka med armarna i streamline. Avsimmet blev ungefär 10x25, vad jag hann med iallafall! Det känns i axlarna nu men det var definitivt värt det! Imorgon ska jag ta mig någonstans och köpa en liten present till pappa som fyller år på lördag! Men ni får hålla tyst om att jag köper en present till honom - han får inte veta, okej ? :)

Imorgon kommer jag bli betydligt mycket gladare. Det är fredag och direkt efter skolan ska jag hem och äta mellis sedan tar jag mig till fritidsgården för att återigen arrangera ett disco. För sista gången *snyft*. Klockan 16 ska jag vara där, så jag antar att jag blir hemma vid.. 21:00. Ska bli så kul att träffa allihopa igen, särskilt Sophie och Erika! Can't wait!


Inte den snyggaste bilden jag har tagit.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0