Tema: Hälsa

Hemma från skolan! Känns hur bra som helst. Vi har hälsa-tema denna vecka och jag kan säga såhär - det är inte det roligaste jag vet. Vi började med HK - vi hackade grönsaker och bakade tomatmuffins, äckligt1 Efter det hade vi teori, och jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde. Lunch därefter, sedan avslappning. Då hade vi massage och något annat. Sedan var det här dumma fyspasset. Vi skulle springa flera varv över hinder, göra upphopp - herregud, jag fick värsta lårkakan eller vad man ska säga. Gör asont i mitt lår!

Jag känner mig död. Men imorgon så ska vi ta en promenix längs Långholmen. Det är den enda vi ska göra och en promenad är bara skönt. Då kan jag gå med mina converse eller sneakers. Blir skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0