"Din mamma.."

Jag har funderat på det här ett tag. Här hos mig: liksom, här jag bor, så tjafsar man .. lala. Och om någon säger "Du är dum i huvudet.", så försvarar man sig "Din mamma är dum i huvudet" och så säger man något värre tillbaka om den andres mamma. Händer det hos er också ? Jag tycker det är ganska.. respektlöst. Och samma sak med "Jag lovar på mammas död". Varför mamma, mamma, mamma ? Så jäkla respektlöst! Det är ju din förälder! Hon födde dig och hon uppfostrar dig, så varför ska man alltid dra in mamma i era tjafs ? Visa uppmuntran. Hon är ju din mamma! Lägg av med det ni gör - för ni visar ingen respekt till varandra om ni ska säga att era morsor är dumma i huvudet. "Din mamma är en hora" har jag hört flertal gånger, fan.. lägg av! Om någon skulle säga så till mig om min mamma, jag skulle slå en höger och en hård vänster! Väx upp, för fan och inse någonting!


Kommentarer
Postat av: emma

tack:;D

2010-05-29 @ 21:33:31
URL: http://endastemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0