Skärp er!

Godmorgon, allesammans! Har just ätit frukost och ser på tv. Kollade in Anaginas blogg för att se om hon hade kommit på ett nytt skämt: men så ser jag ett inlägg. Hon brukar skriva om palestinier, iranier osv. Lite skämt sådär för att få folk att skratta. Men så kommer några personer in och kommenterar idiotiska kommentarer och tar illa upp! Såg just att någon hade kallat henne för hora. Hur kan man kalla en person som man knappt känner, för hora ? Skärp er! Hon skämtar åt allt, och även hennes skämt om svenskar får mig att garva ihjäl mig. Ta inte illa upp!

Även när hon gör sina videoklipp om Islam så kommer sådana hatkommentarer igen att hon inte vet någonting. Hon är muslim och så - så varför skulle hon inte veta ? Hon försöker ju lära oss människor om Islam och så - och hon talar rätt. Herregud. När började världen ta så illa upp ? Hon skrev i ett inlägg att alla dessa ta-illa-upp kommentarer, får henne att hata att blogga. Hon gör inget fel! Hon är inte rasistisk och hon har inget emot svenskar och andra. Hon brukar ju skämta om palestinier trots att hon själv är en. Hon bjuder på sig själv och ändå får hon dumma kommentarer.

Lägg av med det ni gör (ni som kommenterar dumt). Sluta ta så illa upp och skratta åt saken - det är ju som sagt en humorblogg! Om ni inte fattar hennes humor och tar illa upp, skriv ingen hatkommentar till henne! Och skriv absolut ingenting som hora. Fyfan, säger jag bara!

Respekt till Anagina - fortsätt som du gör och ge inte upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0