Det är jobbigt att städa med en glädjedödare.

Varför bara jag och min bror städar är för att pappa, stackarn jobbar till 20 idag. Så vi får sköta städandet, och det går åtminstonde bra för mig. Jag har städat köket, kliniskt rent säger vi. Men det är snyggt och allting är på sin plats ;)
Brorsan städar vardagsrummet, och han har allvarligt talat problem! Haha, han slår på möblerna och allting. Skriker lite då och då att han behöver sova. Han är inte den personen som det går bra för när det gäller städning. Heja Rasmus! Not..

Nu ska jag städa hallen och sedan får Rasmus ta resten av nedervåningen. Övervåningen behövs inte förutom Rasmus rum (som han själv får städa). Längtar som bara den till morgondagen ;)


Ska även hålla koll på denna hund, Bamse. Fast han är hundra gånger så större än vad han var på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0