Fråga till er!


Mitt nyårslöfte bli nog att satsa ännu mera på skolan och försöka tänka på nuet.
Snart börjar jag ju i åttan, och redan nu måste man nog kämpa lite extra i skolan.
Försöka gripa tag i de pusselbitar jag tappade då jag började i sjuan.
Jag måste satsa väldigt mycket på matte och NO, eftersom att jag inte förstår en hel del därifrån. Oftast när jag räknar matte och intalar mig att jag är dålig, så blir jag rädd för framtiden. Om jag får något jobb eller lägenhet. Jag vill bara att tiden ska stanna upp. Så jag kom på just ett nyårslöfte att bara tänka på nuet. Inget annat.


Kommentarer
Postat av: L,

träna hårdare och bli ännu bättre 8D

2009-12-29 @ 19:18:19
URL: http://basketmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0