GOTT NYTT ÅR, ALLIHOPA!

Nyårsafton idag, vilket inte var så himla förvånat. Jag har varit jätteouppdaterad idag och jag har en anledning denna gång också. Jag ville spendera dagen med Linnéa och resten av dagen ska jag vara med pappa och hunden. Tänk att folket inte har tålamod till klockan 00:00 !? De smäller sina raketer och smällare nu, kära nån! Det var lite orosväckande att gå hem från Linnéa.

Ska alldeless strax fixa mitt hår. Det blev volym iallafall! Blev riktigt glad! Så nu ska jag bara dra Volumastern på hårrötterna och lite hårspray. Har även valt kläder. Dock vet jag inte om jag ska stanna inne eller vara ute när det smäller. Vissa hundar blir rädda när det smäller, men dock tvekar pappa på att Bamse blir det. Det smäller en hel del utanför, och Bamse reagerar ingenting. Vi får se efteråt. Stackaren.

Men gott nytt år på er! Det har varit så kul att blogga på just den här bloggen under dessa två månader. Era kommentarer värmer mig och ni får min blogg att fortsätta leva. Jag tackar er läsare för allting! Peace out och kärlek till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0