He take his sword and his shield. Its a battle on the field.

Försöker vara lite uppdaterad, så jag slänger in ett inlägg. Jag har kollat litegrann på Twilight, men stängde av efter några minuter, ville helt enkelt göra någonting annat :) Ska ändå se på New Moon på nätet lite senare idag, hade jag bestämt. Om det inte bli Avatar, många säger att den är bra. Är den verkligen det ? Rekommenderas den för dem som inte tycker om Science Fiction ?

Jag känner mig så lat idag! Jag har ännu inte klätt på mig, sitter fortfarande i mina pyjamaskläder. Linnéa skulle gå på någon paketsbyte hos sina släktingar, och skulle till centrum efteråt. Vi får se om hon ringer mig senare. Just det - kom för en stund sedan på att Frida fyller 13 år idag. Grattis på dig, gumsan! Äntligen tonåring, eller hur ? Hoppas du får en lyckad dag iallafall, med många pussar, kramar och presenter!

Imorgon är det nyårsafton. Hemskaste dagen på året, men man får hoppas att årets nyårsafton blir lika bra som förra. Jag har bara valt vilken tröja jag ska ha på mig. "Everyone needs an Edward", tänkte jag först ha på mig. Men jag tvekar. Så jag ska ha min stora fleecetröja och ett par strumpbyxor. Blir helt perfekt! God mat, hoppas jag på imorgon. Hoppas även på att ingen blir träffad av en raket/smällare imorgon. Kan nästan satsa på att dagen efter kommer det vara en annons i tidningen där det står att flera dog osv. Precis som det var på Valborgsmässoafton. Minns ni tidningsannonserna om det ? Någon blev våldtagen, någon blev mördad. Sjukt..

Just det - senare ikväll ska jag se på Victoria's Secret Fashion Show. Brukar inte se på det, men den här gången vill jag det! Ska ni se på det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0