Hohoho, god jul allesammans!

Julafton idag, dagen som många har väntat på. Som jag har väntat på. Så nu sitter jag och ser på teve, väntar på att Kalle Anka ska börja klockan 15. Vi ska öppna julklapparna efter Kalle Anka, och man blir väldigt nyfiken. Inga mjuka paket tack ;) Just det! Pappa ska få sin julklapp idag, det har jag nästan glömt bort. Glömde bort att jag köpte en julklapp till honom. Undrar vad han kommer tycka om den! Jag tror att han blir väldigt tacksam och nöjd och det får man hoppas på. Jag kommer iallafall bli väldigt nöjd, oavsett om det är mjuka eller hårda paket.
Jag har fått väldigt många god jul-önskningar, och jag har även önskat dem en god jul. Och jag önskar er läsare en god jul! Ni får mig att fortsätta blogga och tycka att det är kul. Era kommentarer är väldigt uppmuntrande. Ni läsare är bäst. Ni får min blogg att fortsätta leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0