"Inget snack, jag är bäst" ;)

Sitter just nu och dunkar musik. På nyårsafton har man rätt till att ha hög musik, tycker jag. Grannarna lär nog inte höra, om de kommer parta lika mycket som mig *host*

Har fixat volymen i håret och sminkat mig litegrann. Kläderna ska jag strax klä på mig. Har åtminstonde byxorna på. Kött, stekt potatis, grillade tomater och bearnaisesås idag! Så himla smarrigt!

Update: Och nu dog mobil-jäveln. Den tål för fasen ingenting! Herremingud, jag fick den för kanske en månad sen och är redan död! Skitmobil, ska fråga Linnéa ifall jag får låna en mobil av henne. Hon har en hel del!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack detsamma!

fin blogg!

2009-12-31 @ 19:20:01
URL: http://elinhillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0