Jag saknar er, tjejer.


Bild tagen från Alicias blogg.

- Tjejer, jag saknar oss som fan! Jag vill få tillbaka stunderna då det var vi. Alicia, Amanda, Isa, Julia, Tove och Isabelle. Då vi var som tajtast. Och just nu vet jag inte vad som har hänt. Det känns annorlunda sedan jag började umgås med några andra. Men jag försöker umgås med er just nu, eftersom att jag behöver er. Ni lyste upp mina dagar och man kunde skratta och vara glad. Vi var "dansgruppen". Det kommer vi alltid att vara. Trots att jag inte var med på många danser, så var jag där och såg på. Kunde se hur fantastiskt bra ni var! Ni är även fantastiska som personer. Med humor, riktar på Julia och även er andra. Medkänsla, riktar på er alla. Jag vill få tillbaka våra stunder med all skratt och minnen. Förlåt mig, ifall jag har gjort något fel mot er. Jag gör allt jag kan och vill för att få tillbaka oss "A-A-I-I-J-T". Jag älskar er, och ni betyder obeskrivligt mycket för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Det jag tkr va bra med att ni slutade vara så tajta var att du o jag o znobben blev tajtare det känns som om vi håller på attt glida ifrån varann :S :( <3

2009-12-17 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0