Musiken borta

Tog alldeless nyss bort musiken från bloggen, den får komma hit någon annan gång helt enkelt. Det var en himla stund sedan jag skrev ett inlägg. Under tiden har jag laddat ner Limewire för att fixa musik till mobilen. Resultatet blev: väldigt många låtar! Äntligen har jag fått min Michael Jackson - Who is it och Robert Pattinson - Never Think! Väldigt glad är jag. Men funderar på vad jag ska göra just nu. Se på Glee som börjar klockan 21 antar jag ? Det verkar kul, man kanske ska börja se på det. Några av kompisarna verkar rekommendera serien.

Så nu drar jag mig till teven. Så hörs vi antagligen imorgon.


Usch, ser lite sur och trött ut. Oops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0