Orkar inte..

Jag orkar inte skriva dagen i sammanfattning, men bilderna förklarar mer ändå. En bild förklarar mer än tusen ord :)

Uttråkad, så jag gör ett "test"

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6:40
Var köper du dina matvaror ifrån? Öh.. ICA oftast ? ;o
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Haha, öh.. jag vet inte.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Fattar inte O_o
Vad åt du till middag senast? Korv, köttbullar och potatis ;)
Kan du vissla? Nej!
Tittade du på tecknat när du var liten? Yes i did.
Äger du några popband t-shirts? Tror inte det.
När flög du senast? Aldrig gjort det.
Pratar du några andra språk? Pluggar andra språk.
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Aldrig i mitt liv.
Vad har du med dig in på bion? Kompis/ar, popcorn och läsk.
Vad har du för väder? Snö, snö, snö!!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Går inte på gymnasiet.
När sov du senast på golvet? Somras
Vilken är din favorit drink? Men gud.. läsk ?
Gillar du din boendesituation? Inga problem.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-10 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ganska, känns det som.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
Tror du på liv på andra planeter? Öh.. nej xD
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Jag duger som jag är"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej.
Tycker du om att krama folk? Familj och vänner, ja.
Äger du en digitalkamera? Nej.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kristen Stewart ;o
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Kött är gött ;)
Är du mörkrädd? Oja!
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, headset och någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0