Shopping med.. min pappa!

Hej på er, världens mest bästa läsare!

Jag har haft en väldigt dålig uppdatering idag. Det började med att jag skulle med pappa för att se på Rasmus innebandymatch mot Runby. De gjorde 2 mål, då jag var inne i matchen. Men sedan blev jag så kissnödig att jag inte alls var inne i matchen längre. Jag orkar inte förklara hur alla mål gick i ordning. Matchen slutade iallafall 3-3. Efter matchen åkte vi till centrum för att leta efter ett par jeans som pappa kunde köpa till mig. Vi kollade på Now, men det fanns inga jag var intresserad av. Sedan Gina, fanns inte så snygga. Men sen drog vi bara till NewYorker och där hittade jag ett par ganska snygga. Till det köpte jag en fliecetröja, superduperskön och superdupervarm! Perfekt nu i vintertid :)


Fliecetröja - NewYorker 99:- (REA)
Jeans - NewYorker 399:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0