Sista inlägget för dagen.

Dagen har väl varit bra. Trots hur uttråkad jag än varit så blev den bättre än vad jag trodde. Såg på Grinchen, exactly what I wanted too do. Och så såg jag litegrann på Happy Feet, som var ganska långtråkig men kul. Sedan var det bara att vänta på Robinson. Lag Agwe var fyra stycken och lag Brise var/är sju stycken. Helt sjukt hur Agwe förlorar Robinson-tävlingarna! Nu åkte en till ut därifrån, Sofia. Nu är det bara tre stycken! Hmm.. undrar hur det kommer gå. Spännande blir det iallafall framöver.

Så nu ska jag vara lite social mot teven, brorsan och pappa. Man får se vad som finns på teve nu för tiden.
Hoppas på att ni har haft en lika bra lördag som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0