Dålig uppdatering

Ledsen för dålig uppdatering idag. Men som sagt, jag har haft simträning och det gick bättre än vad jag trodde. Jag måste bara få igång konditionen, för den är kass. Kanske springa 1-2 ggr i veckan ? Jag börjar antagligen nästa vecka.  Annars har jag valt kläder till biografen imorgon. Tyvärr fick det inte bli någon kjol och nylonstrumpbyxor eftersom att jag ville ha min vampyrtröja. Så det blev små, blåa leggins och den tröjan. Det blir bra ändå. Och idag gav pappa mig en hundring för snacks och så till bion. Och Fridas mamma får 110:- av mig istället för 105. De extra fem kronorna är väl.. "tack för att du betalade till mig" dricks ;)
Åh, gud. Jag är så hungrig! Idag är det jag och brorsan som får laga mat till oss. Vi ska värma Billys Pizza och Billys Pirog i mikron. Riktigt mumsigt, med tanke på att jag är riktigt sugen på det!
"Skyll inte på Hugo, Skyll inte på Huuuugo!", är den låten jag lyssnar på nu. Varför spelar vi inte den på musiken ? Det är Xylofon och bongos, som vi har brukat spela. Lite keyboard och elgitarr också. Den är hur grym som helst, väcker många gamla minnen. Nej, men nu går jag ner och värmer min mat. Hoppas att ni har haft en lika bra helg som mig. Skola och New Moon imorgon!


- Min outfit till biografen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0