Duschad och redo för dagen

Godmorgon på er!

Jag vaknade för några minuter sen och hunnit ta en varmdusch. Simträning idag. Jo, denna gång känns det som att jag verkligen vill gå. Jag hoppas på att vi kommer öva på bröstsim och fjärilsim, jag är bäst på det. Frisim och ryggsim, nja.. jobbigt. Men träningen börjar 13:45 och slutar 15:00. Det kommer gå super!
Annars under dagen kommer jag sitta hemma, kanske läsa Ljudet av ditt hjärta (Eclipse) ? Jo, i think i do that. Kanske sitta vid datorn och vänta på att Gossip Girl kommer börja ? Det låter bra. Det är iallafall ingen speciell dag. Imorgon är det skola och New Moon!! Längtar som in i .. jag vet inte vad!

Men nu måste jag äta frukost. Oboy och ostmacka får täcka min hungriga mage!


Lägger upp denna vackra bild på min björn (och Fridas bror) Emmett, och bitchiga men fina Rosalie (a) ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Fett söt bild jag längtar oxxå som fan till imorrn saknar dej :D

2009-11-22 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0