Fantastisk dag!

Hej på er, igen.

Jag kom för en stund sedan hem från skolan. Det har absolut varit en helt fantastisk dag! Det började med att jag och Frida babblade om New Moon på NO. Därefter sa hon att hon skulle gå och se på den. Hon ska förhandsboka biljetter på fredag (premiären) för då kommer alla tider. Så frågade hon mig ifall jag ville följa med! Åh, inte kan man neka heller! Dock ska hennes mamma med, men det gör ingenting. Om biljettsnubben säger "Är ni 15 år ?", så kan hon övertyga honom att vi är det. Nemas Problemas. Så, gud vad jag är glad!

Och dessutom tog jag en hel del foton på blandannat slöjdlektionen och en på idrottslektionen. Lägger ut dem snart. Istället lägger jag in den senaste "Sneak Peek" klippet från New Moon. Bellas födelsedag. Jasper! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0