Fredag den 13:e

.. Ja, det kan man lugnt säga. Här sitter jag hemma och är alldeless för hängig för att vara i skolan. Jag dissade dansgruppen, men efter vaccinationen får man inte anstränga sig för mycket. Då kan man bara tuppa av. Så jag kände mig illamående i skolan så jag gick hem. Har varit hemma i ungefär 3 timmar, har sovit i de timmarna och kollat på teve. Just nu mår jag sådär, jag är fortfarande hängig och har frossa men illamåendet har gått bort. Snart ska jag antagligen ta något att äta, men jag vet inte vad. Man får väl rota i kylen och skafferiet. Något finns det väl ?

Ikväll ska jag se på idol, då måste det ändå vara lite tur där. Det är tema topplista, idolerna ska sjunga duett.
Erik ska sjunga med Tove (perfekt!). Calle med Mariette. Och Eddie med Reza. Dock vet jag inte vad de ska sjunga ännu, det kan komma som en överraskning för mig! Denna gång vill jag att Calle ska ut. Jag tycker inte om "stilen" han har, och dessutom gillar jag inte hans sångröst. Men han verkar en riktigt skön snubbe ;)
Erik måste komma vidare, annars är idol inget att se på. Me love Erik!

Nu värker huvudet, måste gå ner och ta Ipren och ta någonting att äta. Hoppas ni har mer lycka än vad jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0