Fun Light + Mörker = Mmmm ♥

Hallå på er!

Jag har inte varit så uppdaterad idag, senast jag skrev var det på förmiddagen. Men som sagt, jag försöker vara så aktiv som möjligt! Och hittills går det bra, tror jag.
Jag vill bara säga till er att nu har jag blivit medlem på Bloggportalen, det sägs att det lockar fler besökare. Så jag tänkte varför inte ? Snart så ska jag kanske bli medlem på bloglovin', men jag tvivlar. Bloglovin' råkade ställa till med trubbel på min andra blogg och jag känner inte att jag vågar satsa. Men vi får se. Bloggportalen är kanske inte så pjåkigt heller.

Jag skippade simträningen idag för jag hade jobbig huvudvärk. Men det börjar gå över nu och jag kan gå till skolan imorgon, Non' Problemos. Jag kommer gå nästa vecka har jag lovat pappa och mig själv. Jag måste få tag i simningen, hur komplicerat allting är med träningskort och så, så måste jag göra det. Jag vill inte sitta hemma och ha tråkigt på fritiden, någonting måste jag göra!
Men under tiden jag var hemma kikade jag runt på några sidor. Jag kollade på Sätra Ridklubb sidan, eftersom att jag sakta börjar känna att jag vill börja på ridning. Där kollade jag priser och hästar osv. Det var inte alls lika dyrt som jag hade tänkt mig. Jag tror att det var 195:- per lektion. Inte så dyrt om man tänker efter. Och man behöver inte köpa utrustning direkt, det finns alltid att låna. Och så kollade jag på Danshusets sida. Jag börjar intressera mig för streetdance, jag tycker att det är riktigt coolt. Jag förstod inte precis hur de beskrev hur mycket det kostade. Men om det inte är så mycket, vill jag gärna börja på streetdance. Bra musiksmak, bra danser.

Tja, jag har funderat en hel del under dagen. Det är bara bra. Men simningen satsar jag nog på så länge, sedan får vi se hur det blir. Om jag orkar, om jag inte har tid. Man får helt enkelt se. Just nu väntar jag på att One Tree Hill och Gossip Girl ska börja. Jag måste försöka förstå vilka alla heter i One Tree Hill, jag kan endast Lucas och Nathan Scott, Brooke.. jag har glömt bort. Men Gossip Girl är det inga problem. Under reklamerna under Gossip Girl får jag zappa över till 3:an för att se hur det går för modellerna i Top Model. Man måste hinna följa det också, och det går bra. Jag tror att Nathalie åkte ut sist. Nu vill jag att Celia ska ut. Allison tar allt! Haha, men nu ska jag bra ta det lugnt och dricka upp min saft. Fun Light Lemon Lime, Mmm.. hur god som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0