Hemma efter en långtråkig skoldag

Hej på er!

För en stund sen kom jag hem från skolan. Nja, idag kan jag inte säga att dagen var lyckad. Den var mer långtråkig. Jag vet inte varför, men det var bara tråkigt. Men på idrotten satt jag och Frida i ett rum och snackade. Hemligheter, blandannat personliga saker. T.ex, mitt "förra" liv. Vi två har en hel del gemensamt.
På NOprovet hoppas jag att det gick bra! Chansade en hel del och såg litegrann på grannen. Men gud, jag sög. Men inte konstigt, läraren meddelar inte att vi har prov, hon säger det dagen innan. Thanks a lot!

Nej, hinner inte skriva. Strax ska jag ta mig till fritidsgården med Sandra. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0