Hemma från skolan igen

Hej på er läsare!

Jag kom för någon stund hem från skolan. Jo, det har varit en bra dag trots huvudvärken jag fick från SO. Men den gick snabbt över efter lunchen. På tyskan såg vi på Pippi Langstrumpf, inte svårt att gissa vad det betyder! Den var usel. Villavillekulla var inte färglad som den brukar, hästen och apan kunde prata. Och scenen när Pippi, Tommy och Annika är i godisaffären på svenska.. filmar inte ens tyskarna! De filmar inte när de köper godiset, istället är Tommy och Annika och köper glass. Ja, inte särskilt mycket att bry sig om. Men filmen var verkligen urdålig och svår att förstå.
På idrotten som jag hade som sista lektion dansade vi streetdance till Uschers låt "What's your name" eller vad den heter. Jag var bara en aning flummig där. Men det var kul!

Lyckad dag iallafall, det är huvudsaken. Dessutom fick jag en TH-affisch/flagga av min kompis, jag är sjukt tacksam! Ska på deras konsert den 4 mars med bejben, kommer bli så kul! Dessutom ska jag se New Moon nästa vecka. Åh, mycket att längta!
Nu ska jag antagligen hänga upp flaggan. Mitt rum förblir någon Twilight och Tokio Hotel blandning. Das ist gut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0