Imorgon är det min stora dag!

Hello!

Jag ska alldeless strax gå och lägga mig, klockan är rätt så mycket för att det ska vara en vardag. Dessutom måste man vara en aning piggare imorgon, eftersom att det är min efterlängtade födelsedag! Detta blir min 13:e födelsedag och jag längtar som bara den! Mest av allt önskar jag mig en ny mobil, och pengar. Kör på Rasmus födelsedagslista i år. Jag vet inte precis vad jag vill ha. Kläder har jag, byxor kanske ? Filmer, behövs nog inte (det är bara att hyra). Hmm.. mobil behöver jag! Vill så gärna ha en Sony Ericsson mobil ;) Men vet inte  vilken. W595 kanske ?

 
( Fick bli en minibild, men den är snyggisch och lite gammal ;) Men fungerar! )


Dolce&Gabbana mobilen är bara att drömma om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0