Isabelle goes...

.. mekanisk! Jag förstår äntligen hur man gör för att överföra bilder från mobilen till datorn. Gud, vad skönt att använda webcameran mindre! Jag kommer bli mer eller mindre en fotonörd ;)

Nog om det, var bara tvungen att berätta det. Idag mår jag mycket bättre, och jag känner mig piggare. Jag har fortfarande inte mätt mig med tempen, men jag chansar på att jag inte har feber längre. Det var så himla skönt att sova ut, trots att det inte var lika länge än vad jag förväntat mig. Jag sov vid halv tolv och vaknade halv elva på förmiddagen. Snart ska jag ta en dusch och klä på mig. Men idag händer ingenting, jag stannar antagligen hemma och gör sysslor.
Jag vill gratta Julia på 14 årsdagen, nu blir du fjortis ;) Nej, det hoppas jag inte. Hoppas att du får fin, fina presenter och en toppendag!

Härmed bjussar jag på bilder från mobilen :)


- Jag i somras på bästavännen Sandras båt ♥

- Och där är bästavännen Sandra ♥

- Och så bjussar jag på den här sista bilden som togs gårdagen. Dansrepetitoner, kanske inte bästa ansiktsuttrycken, men det var riktigt coolt att se på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0