Måndagmorgon

Godmorgon!

Jag hade tur iallafall, äntligen kunde jag vakna upp vid rätt tid! Haha, iallafall. Godmorgon på er. Jag hoppas att ni har sovit gott, kanske bättre än mig ? Ja, det har ni säkert. Just nu sitter jag vid laptopen som jag dock inte brukar göra. Men jag gör det bara för att skriva ett inlägg snabbt och pysa iväg till köket. Det får bli en.. två rostade mackor åt mig och ett glas oboy. Jag har inte så bråttom idag eftersom att jag börjar tjugo i nio. Jag slutar däremot klockan 15:15. Ganska sent tycker jag, men det är inte så jobbig dag idag. Det är mest de bra lektioner vi har på måndagar. Som slöjd, idrottslyftet, okej.. om jag ska räkna med en till är det språk. Men det är bra. Då orkar man också.

Men nu måste jag vidare till köket. Jag hoppas på en lyckad dag, och jag hoppas att ni får en lyckad dag. Det är inte fredagen den 13e längre. Så nu kommer turen tillbaka! Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0