New Moon - men med vem ?

På måndag eller tisdag nästa vecka ska jag på New Moon tillsammans med Frida. Och så hörde jag idag att vi på fritidsgården ska på New Moon nästa vecka på tisdag! Åh, gud vad jobbigt! Jag vill inte svika Frida heller, nu när vi har planerat och så. Men jag vill inte svika Sandra heller! Tufft. Men jag får fundera på det. Sandra känner en hel del på fritidsgården så det kanske inte skulle vara några problem om jag drog mig ur där den gången. Frida däremot.. jag tror att hon vill ha mig med sig. Vi två avgudar Twilight Saga. Twilight verkar vara som vårat syre. Vi älskar Twilight lika mycket vill jag komma fram till. Äsch, jag får fortfarande fundera på det.

Åh, gud jag undrar hur New Moon börjar och slutar! Jag längtar så damn mycket! Nu har jag sett på en hel del sneak peeks som har kommit ut under de här månaderna och jag älskar varenda en. Jag tror att New Moon blir mycket bättre än vad Twilight blev eftersom att de bytte regissör. Och jag tror inte New Moon kommer se lika "datagjort" ut, jag tror att det kommer se ganska verkligt ut! Åh, vad jag längtar!!!


Jag är inte team Edward. Jag är inte team Jacob. Jag är team Switzerland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0