New Moon!

Då har jag sett den! Den var helt fantastisk och man kunde inte hålla tårarna borta! Det var en fantastisk upplevelse, särskilt att se Jasper vara så het! Man dreglade nästan samtidigt som tårarna föll ner. Charlie var så omtänksam, jag har aldrig sett den sidan av honom. Edward såg så.. oemotståndligt vacker ut. Volturi.. åh, så mäktiga! Esme, så vacker. Emmett.. såg ut som den bästa storebrodern man kan ha. Rosalie var så vacker. Alice så .. sprallig och söt. Men oavsett vad, var Jasper den hetaste. Jag grät så mycket, Frida också. Vi började redan gråta när reklamen kom, och grät ännu mer när filmen började. Åh, det var så fantastiskt! Alla Jaspers leenden, de såg så omtänksamma och han såg inte alls likadan ut som i Twilight. Amanda, jag antar att du ser lite.. konstigt på sistonde. Åh, jag vill bara se filmen om och om igen. Så spännande, särskilt när Jacobs familj dök upp i bilden. Så som jag minns kommer Eclipse ut den 21 juni. Längtar! Och i mars kommer filmen ut. 23 november 2009, en dag man minns. Jag vill inte avslöja slutet, jag avslöjar ingenting. Inte scener, men leenden. Särskilt från min älskade älskling. Jasper Hale. Jackson Rathbone. Åh! Jag gråter varje gång jag hör hans namn. Jag gråter när jag hör Bellas vaggvisa, som jag gör nu. Jag gråter när jag hör Flightless Bird. Allting påminner mig om Edwards och Bellas kärlek till varandra. Åh! New Moon var så jävla bra!! Absolut den bästa filmen som jag kan rekommendera. De flesta i salongen grät inte.. bara skrattade åt.. fel saker ? Men jag och Frida grät. Jag grät i hela två timmar, kan ni tänka er! Taylor Lautner hade rätt: "Our fans gonna love it", jag älskade filmen! Det går inte att beskriva hur jag känner mig nu. Jag känner mig så lättad, att jag har sett filmen. Nej, jag kan inte beskriva med ett ord. Alldeless för lite. Jag måste, måste.. måste se den igen! Jag vet annars inte vad jag gör! Ni anar inte hur mycket det här betyder för mig. Nej, jag kan fortfarande inte beskriva. Jag gråter som in i helvete nu, jag är så nöjd! Jag tänker på Charlie, Sam, Quil, Mike, Eric.. Angela, Jessica. Edward, Bella.. Jacob. Allihopa, det går inte att beskriva. Jasper, fyfan.. nej, nu måste jag lägga av att skriva. Jag skriker snart ut, jag måste se Jasper. Jag tuppar av snart!

(Bilder kommer imorgon)


Kommentarer
Postat av: Hanna

VAAAD KUL!

du beskriver dem så exakt!

Visst var det intressant när Bella hoppade på motorcykelm med det 'äcklet' fyy.Men intressant!

As fin header du har också!och låten..den beskriver precis som du skrev Bellas och Edwards kärlek till varann..Nää, nu gråter jag x)

2009-11-23 @ 23:23:13
URL: http://hnajool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0