Vaken idag också!

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott.

Det har nämligen inte jag. Svårt att förklara situtationen som hände igår. Men iallafall, nu är jag klar för skolan. Jag har klätt på mig, och det visade sig att det blev ett par svartvita strumpbyxor och en blågrön lång tröja. Wild thing! Haha, nejdå. Idag har jag NOprov, som jag dock inte övade på igår. Så jag kan redan se stämpeln "Omprov" på mitt papper. Jag hoppas att det går bra iallafall. Annars är det vanliga lektioner antar jag. Men efter skolan drar jag och Sandra till fritidsgården. Älskar! Haha. Och på torsdag ska jag kanske hänga med Frida hem och umgås. Kanske snacka om blandannat New Moon ? Nej, självklart kommer vi hitta på andra saker.
Ja, just det. På torsdag ska Rasmus, min bror äta pizza med sin klass. Ni tror säkert att de ska äta på resturangen, men nej. De ska äta i sitt klassrum. Då är det bara onödigt att betala 75 kronor för sitt barn. Dessutom får man mat från företaget eller vad det är till skollunch. Då blir det en hel del över. Åh, jag är inte avundsjuk, jag tycker det är så dumt att betala småsaker. Skolan ska vara gratis!

Snart ska jag ta mig till skolan. Jag har musik som första lektion, så det är bra. Vi kommer säkert spela på slagverk. Sedan har jag NOprov. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0