Centrum tillsammans med Malin och Linnea

Jag drog till centrum idag med mina kompisar Malin och Linnea. Det var ett tag sedan det var vi tre! Vi snackade en massa och drog även upp "jag-kommer-ihåg"-minnen. Kul var det! Malin köpte piercing till sin näsa, Linnea ett diadem och jag köpte en vårjacka. Och så gick vi till Waynes Coffee och tog en fika. Malin åt en übergod daimtårta, och jag och Linnea drack varsin Slush. Vi måste göra om det, shoppa vi tre.

Synd just nu är att jag har ont i magen och kan inte vara med dem för tillfället. Men jag ska se till att det går över så kommer jag över till dem! Kanske drar till min skola och hänger på fotbollsplanen. Eller kanske samlar ihop ett gäng och spela brännboll ? Det är ett fantastiskt väder!


Jag till höger. Jag och Malin provade "intesåsnygga" glajjor på H&M..

På cafét

Haha.. Malin tog med sig sin konstiga sparkcykel. Så vi drog till skateparken och försökte skaeta med den. Gick inte så bra!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för ditt svar, då vet jag det :). Nu har jag börjat blogga igen så du är välkommen tillbaka till bloggen! :D.



Ska sedan lägga upp en magic trick som jag har gjort, så missa inte det ;). Förresten, trevlig helg :)

2010-04-24 @ 16:12:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0