Gröna Lund öppnar

Gröna Lund öppnade idag och jag känner mig mera taggad för sommaren. Jag åker till Gröna Lund bara en gång om året. Så den här gången får det bli på sommarlovet. Förra året jag var där var förra året 1 maj. Oförglömligt! Men nu så ska jag satsa mera: Ska försöka våga sätta mig på Fritt Fall, trots min rädsla för höjder. Hela 80 meter! Oho! Sen ska jag sätta mig på Insane. Bangade på att åka den förra året, men nu så ska det ändras!


Insane - tja, det ser insane ut!

Jag på Grönan, förra året 1 maj.

Kommentarer
Postat av: Bella

åh vill också t grönan :(har inte varit där på två år... asså grejen e att jag e värsta uppvuxen med grönan, första gången va när jag va 5, och gick minst 2 ggr varje år haha xD Saknar!!! måste verkligen dit i sommar....:/

2010-04-25 @ 00:05:30
URL: http://isabelleh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0