Hiss & Diss


Våren 2010: Värmen är här och det verkar som om askmolnet snart försvinner

När sommarminnen väcks till liv: Det är nog det bästa av allt.
Man minns tillbaka och njuter.

Gina Tricot's vårkollektion: Så söta kläder, samt klänningar.
Ska absolut köpa där i vår!


Min granne när det är sommar: Stereon är ute i hans trädgård och är på dygnet runt! Till och med när han handlar.. suck!

Piercing: Jag förstår inte varför man vill ha navelpiercing eller tungpiercing ? Det syns ju inte! För mig kan man ha piercing i läppen eller näsan. Visst, navelpiercing är snyggt - men ni förstår vad jag menar..

Stället där jag bor: Jag lovar er. Våld, många kaxiga människor, lalalala.. fjortisgrej. Take me to Norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0