It's the time to help our friend

Godmorgon allihopa, eller ska jag säga eftermiddag ? Haha. Nej, jag vaknade inte nu men jag har ätit lite och tittat lite på teve. Jag sov gott inatt, men pappa kom in till mitt rum när jag låg och sov för att leta efter något. Så frågade han någonting som jag inte hörde. Hrmf.. frågan är vad det var ? Söndag idag och hur ska dagen spenderas ? Jo, jag ska vara med Linnea. Förhoppningsvis ringer vi Malin också - vi tre hade jättekul igår!

Det är inte ofta jag nämner dem två här i bloggen. Men dem två har jag varit vän med sedan sandlådan. Vi har bråkat väldigt ofta under våran vänskap men allting går över efteråt. Det har alltid varit vi tre. När vi tre hittar på någonting tillsammans så har vi oftast skitkul, men ibland så är det lite.. nja. You know! Men allting rockar när det är vi tre! Jag älskar er, brudar!


Ni är bäst! (ska se till att fixa bilder på oss tre, ihop!)

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

helt klart, söta är ordet! :D

2010-04-25 @ 17:14:51
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0