Plugg, plugg, plugg

Ledsen för att dagens eftermiddagsinlägg för bli nu. Jag har suttit med matteboken framför näsan för att jag ska göra omprov imorgon. Jag förstår fortfarande inte varför jag fick IG, jag kunde ju allting och allting gick bra. Hrmf.. nåja. Jag får fortsätta att plugga matte, ska ändå plugga NO, SO och engelska. Tog inte hem tyskan idag - synd nog. Ska snart på utvecklingssamtal och jag är ganska nervös. Jag har inte varit så bra på mattelektionerna och jag har inte tagit med gympakläder på länge. Hoppas åtminstonde att min gympalärare ger mig bra omdömen! Varit efter med matteläxorna också.. inte bra. Måste verkligen ta igen det, jag börjar ju åttan nästa år! Får verkligen inte fortsätta såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0