Puerto Bañus i höst, kanske..

Pappa, jag och min bror planerar att åka till Puerto Bañus i höst. Puerto Bañus är känd för sin hamn, där den är fylld med stora båtar, som är privata. Sina dyra bilar och självklart.. kändisar. Kan vara Europas Hollywood. Pappa stötte på en gång Rod Stewart, lira sin gitarr bara sådär. Inte varje dag man gör det. Många skådisar och rockstjärnor och andra sångare kommer dit. Jag kanske stöter på Johnny Depp ? Vem vet ? Kul ska det bli, och hoppas på att det blir av! Pappa känner någon som har hus där nere och vi fick lov att låna den! Det är ingen stuga precis, utan här snackar vi hus! Bussigt! Nästan så att man längtar, fast man ska aldrig längta för mycket!


Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh jag vill komma me!!!

2010-04-28 @ 10:49:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0