Storebror har anlänt!

Min storebror ska spendera sitt påsklov här i Stockholm och det känns hur kul som helst att han har kommit över! Det känns mycket bättre nu när han kommer över på loven, vilket han inte ofta brukar göra vanligtvis. Nu kan våran kontakt bli mycket starkare och ibland är det skönt att veta att man har en storebror - en som man kan se upp till! Har städat mitt rum och bäddat om sängen. Nu kan han sova här i mitt rum - medan jag ska sova i min brors.. hmm... nästan som om att jag längtar till att få min säng tillbaka! Så känns det varenda gång, men inte att min storebror ska åka hem!

Eftersom att jag behöver visa en bild för att bloggen inte ska bli tråkig,
visar jag en bild på mig och (lite av) Bamse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0