Taylor Allison Swift ♥

Jag finner inga ord hur mycket jag gillar den här tjejen! Hon sjunger så fantastiskt fint och hennes musik är bra. Jag började lyssna mycket på Taylor Swift sedan oktober 09', tror jag. Då min klasskompis spelade mycket Taylors musik på sin gitarr - då blev jag nyfiken och började lyssna på hennes andra låtar. Jag kommer mycket väl ihåg då jag hörde Love Story för första gången - första gången då jag hörde henne på radion. Jag försökte gång på gång komma på vad låten hette, för jag tyckte om den. Tyckte att den var bra. Jag trodde aldrig att jag skulle lyssna på country, men så fastnar jag för hennes musik. Det är ganska kul att förändra sin smak för musik!



Jag känner nästan för att skapa en liten kategori för lilla Taylor Swift. Så kan hennes svenska fans hålla sig uppdaterade med senaste nytt - men jag vet inte riktigt! Vad tycker ni ?


BILDKÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0