Tidig uppstigning av en dum alarmsignal

Jag låg och drömde. Drömde om något särskilt att jag och någon "kompis" till mig satt och spelade CS. Så kommer världens irriterande ljud och då sa min "kompis" att ljudet kom från spelet. Så vaknar jag upp efter ett tag och inser att ljudet inte kom från drömmen, utan från min storebrors alarmklocka! Det lät som om det ringde och sedan tonar det ut - tänk er en gammal Nokia som ringer hur högt som helst. Åh, vad jag blir arg! När han kommer upp med kudden bakom huvudet ska jag nog ta ett rejält snack med honom! Haha.

Dagens göra

Kolla upp vilka sidor där man kan tjäna pengar på bloggen.
Slappa hela dagen. Vara hemma och bara vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0