Visste ni en sak ?

Lilla jag har aldrig sett på en skräckfilm. Aldrig någonsin och jag vill inte det heller. Jag tycker inte om att bli skrämd och jag hatar att känna mig paranoid när det gäller filmer. Nej, usch.. och Sandra vill att jag ska se på One Missed Call eller The Unborn, jag tror inte det va ? Jag håller mig till drama, komedi, kärlek och ibland thriller Är ni som jag ? Tycker inte alls om skräckfilmer, fastän aldrig sett på en ?

OMG.. när jag skulle välja bild på Videotoppens hemsida (vågade inte google :$) kände jag rysningen. Jag gillar inte alls framsidan på One Missed Call! Här med blir det en pyttepytteliten bild!


Kommentarer
Postat av: Bella

se inte the unborn!! Jag såg den och omg asså jag och min kusin skrek så grannarna kollade in genom fönstret :D Vågade inte kolla i spegeln på typ en hel vecka!

2010-04-18 @ 20:15:40
URL: http://minibella.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag HATAR skräckisar fy fan jag blir typ paranoid :S

2010-04-19 @ 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0