Vulkanaska från Island

Ett vulkanutbrott har skett i Island och nu är askan på väg till Sverige. Tycks vara här om några minuter. Min bror säger att det är farligt för människor att vara ute då, men flygplanen var det nog mest farligt för. Kanske är det farligt för båda två, fast på olika sätt ? Jag tror det. Jag kommer iallafall inte vara ute då - ska ha stängda fönster. Synd om dem som skulle utomlands etc. Kenza, flygplanen blir inställda! Jag gillar inte vulkaner, och absolut inte att plugga om det!

Satan, vad kaos det är. Bombat på Aftonbladets hemsida!
"Arlanda stänger 18:00", "Alla flyg inställda kl.18:00", "Askmolnet innehåller förgiftning - farligt för flygplaner"


Kommentarer
Postat av: Bella

Okej, hehe, mitt hjärta stannade nästan när jag såg henne, men jag antar att hon inte bott i Nacka men jaja :) Var bra vän med hennes (eller ngn annans eftersom det antagligen inte är hon XD) syster, så drf jag undra :) Puss!

2010-04-15 @ 17:32:14
URL: http://isabelleh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0