Alla hjärtans dag

Hello!!
Har just kommit hem från centrum med Sandra och brorsan. Jag köpte en rutig skjorta, och är nöjd över mitt köp. Vi åt lunch på Subway. På busshållplatsen tog jag mod och frågade på honom via sms. Blev lite nervös (om det är det rätta ordet) när leveransrapporten kom. Nu är frågan bara när han kommer svara. Man får hålla tummarna, helt enkelt!
Vad har ni gjort hittills denna kärleksdag ?


- Gammalt foto. Men jag har den andra datorn. Notera att min "fejka smile", ser förjävlig ut ;)

Kommentarer
Postat av: Zenobia

:O hoppas han säger jag du kommer hoppa till av glädje :) skina som en soool jau :P

2010-02-14 @ 19:39:46
URL: http://mylifemydays.blogg.se/
Postat av: Zenobia

:O hoppas han säger jag du kommer hoppa till av glädje :) skina som en soool jau :P

2010-02-14 @ 19:39:48
URL: http://mylifemydays.blogg.se/
Postat av: anna

vad sa han? kan du inte skriva ett inlägg om de i bloggen?? :)

2010-02-15 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0