Äntligen hemma!!

Åh, gud! Jag slutade vid 12-tiden idag, men jag skulle åka ner till centrum för att köpa nya vinterskor (mina gick sönder igår). Men satan, vilken tid det tar att hitta ett par varmfodrade! DinSko hade inga som frästade mig - och även inga som var tillräckligt varmfodrade. Sedan stack jag till Euro Sko för att checka - alldeless för dyrt! Ja, sedan bestämde jag mig för att gå till Deichmann Sko och där hittade jag ett par efter flera antal minuter. Mjo, dem är tillräckligt varmfodrade och ser helt okej ut. Shoppa skor är inte något jag föredrar, särskilt inte vinterskor!

Det här vill jag säga till han som var med mig och min kompis: Jag kommer aldrig börja röka. Rökning är bara dumt och man spenderar pengar till en för tidig död. Plus - det är äckligt och man luktar illa efteråt. Och Sandra är ingen tönt, hon är bara sig själv. Så länge hon är sig själv så är det inget fel! Om hon är tönt, är jag en tönt och det är inget fel med det heller. Töntar tillsammans, you know. Slå upp det!

Jaja, hemma nu. Dricker oboy och ska strax över till Linnéa för att hämta ett par täckbrallor till imorgon. Skidåkning, ju! Ska även fråga om man kan få låna ett par skidglasögon, men jag vet inte riktigt.. det kanske ingår i utrustningen, eller gör det ? Men vi hörs senare, ska försöka få igång uppdateringen igen!


Skorna - 299:- Deichmann Sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0