En promenad med *monstret*

Notera "monster"!!

Jag är tråkig nog och skriver dagens första inlägg just nu, 17:09. Jag slutade 15:15, och direkt efter skolan var jag tvungen att åka ner till gården för att hämta en packlista till skidresan. Efter det, väntar på bussen.. och när jag var hemma, gick jag ut med hunden. Bamse Bumlingen Monster Carlsson, så heter min hund! ;) Ja, jag gick det vanliga varvet, men när vi skulle svänga av den långa gångvägen så ville Bamse gå lite längre. Jag ryckte i kopplet så att han skulle komma åt mitt håll, men nä! Så mina händer, fingrar och tår fick frysa till is medan Bamse går, viftar på svansen och tycker livet är kul. Hmm..

Dags för en varm choklad igen och hoppas på att min stortå värmer sig snart. Har ingen känsel alls! Grr..

Stor ? Fullvuxen Labrador ? Nä, nä.. 1 år och en blandras mellan Spansk Mastiff och Labrador. Växer fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0