Facebookgrupp!

Det gick bra i skolan. Jag har äntligen sytt min midjekjol, nu saknas bara.. ja, jag vet inte vad det heter! Men kjolen är sydd och sitter bra på min kropp! Lär nog bli klar med kjolen tills nästa slöjd. På SO såg vi klart på Troja, nästa film blir Gladiator som också är en jättebra film! Så nu är jag hemma från skolan. Jag ska försöka få i mig en macka och ett glas oboy.

Haha - jag har bestämt mig över att skapa en facebookgrupp. Den ska heta "Vi som hatar när kompisarna snackar, medan man ser på film". Haha, bland det jobbigaste jag vet! När vi såg på Troja, jag och min klass - jag blev så sur och muttrade för mig själv. Gah, man vill ju höra vad de säger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0