Good morning (särskrivning ?)

Lördag idag! Jag börjar dagen med att checka på några gamla bilder, sommarbilder med andra ord och jag ser hur mycket jag har förändrats! Pose på läpparna är helt borta för mig! Ett leende varar mycket längre, eller hur ? Haha - ganska kul att se faktiskt..

Idag händer ingenting än att vara hemma. Jag ska lämna tillbaka täckbrallorna jag fick låna av Linnéa, tackar dig gumman! ♥ Jag ska även träna på engelskaglosorna som är tills på måndag. De glosor vi har är de glosor vi har haft, och det är upp till 30-40 glosor, och det här ska vara ett förhör och inte ett prov! Jag förstår inte vad min lärare tänker med. Men det är bara att träna som jag vet inte vad.. Jag tror också att jag ska läsa de sidor vi har som läxa i Fysik-boken. - Men först ska jag klä på mig och tvätta bort sminket, eftersom att jag glömde det igår.. oops.

Vad ska ni göra den här lördagen ? :)


Gammal bild - men detta humör hoppas jag att jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0