Lördag & söndag: Hemma hos Sandra

Hallå allihopa!

Igår kunde jag inte lämna många inlägg eftersom att jag åkte till Sandras pappa och var med Sandra - sov över där. Men jag hoppas att ni har haft en trevligt helg iallafall! Ja, när jag kom över till Sandra igår efter att varit ute i kylan satt vi på hennes rum och flummade galet. Till middag åt vi hamburgetallrik, übergott! Vi såg på två filmer - Mr.Beans semester och Vi hade iallafall tur med vädret igen, hahaha.. mycket garv. "Är det där din man ? Han ser ut som en potatis", hahah ;D

Och idag åkte, eller.. gick till IKEA, för att jag tänkte kolla på garderober och sängar, vilket behövs just nu. Jag ska ju göra om mitt rum och måla om väggar och allt. Så då är det bra att ha koll på vad man vill ha. Till lunch åt vi på Donken, cheeseburgare, McFlurry och en Cola. Wuhu! Ja.. sen så köpte vi patroner (godis.. tjockisar!) och gick hem! Men kul var det!

Härmed bjuder jag på en bild (dålig fotograf) - Notera att jag har inget smink på mig och att jag inte är seriös, överhuvudtaget! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0