Música española

Haha - sitter och lyssnar på spansk musik. Låter sjukt underbart, och det väcker en massa minnen mellan mig och Jannie (som är spanjol). Bamse tycker också om spansk musik, verkar det som. Jag sjöng Macarena, och han verkade sjunga med. Dunderklump.. Men jag älskar spansk musik!


Los del Rio - Macarena (omg, jag kan dansen ;D)


Las Ketchup - Ketchup Song (Asereje)

Las Ketchup glömmer jag aldrig! Jag minns när jag och Jannie var fem bast och gick runt och sjöng på denna låt. Vi kunde även dansen och kan den än! Vi rockar tillsammans, gumman ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar oxxå spansk musik mamma har en hl skiva me spansk musik som vi lyssnar på i bilden :D<333

2010-02-20 @ 11:38:56
Postat av: frida

heeh ja menar bilen*

2010-02-20 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0