Raise up, raise up, raise up

Rekordtid för mig att servera frukost! Klockan är nu 6:56 och här sitter jag, har just klätt på mig och dricker choklad. Pigg som en nötkärna idag, känns det som. Det känns som om det kommer bli en bra och glad dag. Det är oftast måndagar. Första lektion är NO om man inte räknar med klassinformationen. Fysik är inte så pjåkigt, vi arbetar om värme och meteorologi, vilket inte är så svårt. SO, därefter.. inte heller jobbigt. Ja, det är inte så jobbiga lektioner idag! Nej, nu måste jag väcka brorsan tror jag, lovade honom det igår. Så ni får ha en fortsatt bra måndag!

Just det! På torsdag ska ju jag och klassen till Bjursås för att åka skidor, helt underbart! (Då man kommer fram dit dock!)



Julemuggen - en favorit för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0