Som ett hjärta mitt itu..

Då var det rivet. Mitt itu. Kortet som skulle vara till honom, men ångesten sköljde över mig och att jag inte visste vad som var rätt och fel. Det är ändå ingen mening att ge det till honom. Liksom.. "Åh, ett kort från Isabelle.. hahahahaha!", det är det jag kommer höra. Nej, jag orkar inte. Jag orkar inte ödsla en sådan tid på en kille jag aldrig kommer få. Men varför är jag så desperat ? Jag har varit fullkomligt förälskad i honom sedan fjärde klass och jag gör ingenting åt saken! Jag har aldrig haft en pojkvän, och efter jag rev av kortet tvivlar jag på att skaffa en. Jag minns i fjärde klass på ett skoldisco - mina kompisar blev bjudna på en dans förutom jag (okej, dem som inte ville dansa, dansade inte heller - men ni fattar.) Och det gör mig så irriterad. Visst, jag var inte den gladaste personen. Jag mådde dåligt av de kränkade orden de gav mig. Jag mådde dåligt av utfrysheten, jag mådde dåligt av mobbningen. Men ändå.. jag var svartsjuk, för jag minns när - nej, ingen idé att skriva. Jag pallar inte. Jag vill försöka glömma bort honom och leva vidare, men det går inte. Valentine´s day på söndag (eller som många kallar det: Alla hjärtans dag) - roooligt.. Förra året var jag också ensam på Alla hjärtans dag, men jag kände mig inte lika lidande, om vi säger så. I år så sjunker hoppet ner för honom. But it doesn't matter, eller något.


.. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Zenobia

hemskt gumman hemskt.....

2010-02-10 @ 17:11:04
Postat av: julia

vem skulle de till? ;o <3

2010-02-10 @ 18:33:01
URL: http://expensiiiive.blogg.se/
Postat av: julia

jo snälla, du kan skicka i ett sms <3

0738730321 är mitt nr om du nt redan har de

2010-02-10 @ 18:56:09
URL: http://expensiiiive.blogg.se/
Postat av: Bella

NEJ ISABELLE!! Säg inte att han skulle säga så, du har ju inte prövat än... Och om du verkligen vill gå vidare så måste du fråga honom, jag vet själv, du kommer ångra om du inte gör det...<3 Vem vet, han kanske gillar dig också i hemlighet?

Tro mig, jag har en asful och hemsk expirience från samma sak, att man inte vågar... Men mot alla odds gjorde jag det, inför typ hela skolan gick jag fram till killen jag gillade då (tagit mod i ett år hahahaha) och sa att jag gillade honom! Shit vad jag dog då alltså, men man mår bättre efter av att man vågar, har aldrig gjort något liknande i hela mitt liv! =)

Keep going girl, dream on until your dreams come true.<3

2010-02-10 @ 20:32:47
URL: http://belliofsweden.blogg.se/
Postat av: Hanna

do it.

2010-02-12 @ 20:26:35
URL: http://olssonsouls.blogg.se/
Postat av: Kusin Angelica :)

Bella, du har inget att förlora! Skrattar han åt dig är det bara bevisat hur omogen han är och DÅ KOMMER du att komma över honom direkt, tro mig.. Allt är möjligt, ge de ett försök iallafall :)

2010-02-12 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0