Till skolan

Godmorgon på er!
Har just vaknat efter en bra sömn. Dock är jag ganska trött just nu. Som tur är har jag redan gjort mig i ordning: klätt på mig, klätt på mig, ätit frukost och borstat tänderna. Om jag hade tyskaböckerna med mig hem skulle jag öva på dem nu istället för att sitta vid datorn - för att jag har ett prov IDAG! Jag trodde att det var på torsdag.. nåväl, får antagligen plugga hårt på rasten och sedan köra hårt på provet. Suck.. människokroppen. Det blir mitt största hot, om man säger så! der Auge, das Kopf, die Lippe, das Arm.. nåväl, kan några iallafall! 

Jag slutar tolv idag, woho! Så endast tre lektioner för mig idag, überbra! Så vi hörs snart, antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0