Blogg.se är så jävla seg på kvällen!

Haha, jag har inte fått nog av Shuffling-klippet än! Jag visade Sandra och hon satt och asgarva. Så vi såg en tutorial hur man dansade, men vi suger iallafall. "Tutorial for beginners", nja.. det borde vara "Tutorial for Losers" för våran del! Vi blev helt slut, haha! Aldrig mer - Men Sandra vill hemskt gärna få kurser, vad tänker hon med !?

Just det, vi sålde ju polkagrisar idag. Vi la ihop våra polkagrisar, hon hade 20 kvar och jag 17. Så det blev 37 st att sälja, och vi kunde sälja hela 21 stycken på 10 minuter! Undrar hur snabbt det tar att sälja de 16 vi har kvar ? Jag älskar Sverige!

Btw, är blogg.se också segt för er på kvällarna ? Det tar typ.. 3 minuter att komma till "Skapa". Irriterande. Segt att det knappt går att logga in efter 5 minuter. Jobbigt.

Sista inlägget för idag - skriver imorgon. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0